Tik aukšto lygio restoranai kurie rūpinasi klientais iki smulkiausių detalių užsisako Enzo Hand Wash.
Kodėl?
Tai greitai atsiperkanti investiciją į ryšio kūrimą su klientais. Dažnu atveju tai priklauso nuo savininko. Savininkas būna suinteresuotas ne tik aukščiausio lygio patiekalais bei aptarnavimu tačiau ir daug dėmesio skiria smulkioms detalėms. Svarbus kokybiškas meniu, pasirinkti aukščiausios kokybės produktus, kad maistas būtų šviežias. Svarbus ir aukščiausio lygio aptarnavimas, restorano interjeras, nepriekaištingos atmosferos kūrimas kuria malonią patirtį.
Taigi, restorano PULPO savininkas Patrikas Pratusevičius užukęs į Enzo _Organic parduotuvę pamatė limited edition 2L Hand Wash talpą kuri buvo sukurtas Dubajaus rinkai. Čia jis stovejo tik kaip pavyzdys. Tačiau Patrikas rodydamas pirštu į produktą ištarė – NORIU. Mes nesutikome, juk tai limited edition ir ši prekė neparduodama. Tačiau Patrikas atkakliai laikėsi savo pozicijos kartodamas, kad tai stovės jo restorane. Visad vertinu stiprias asmenybes todel galiausiai sutikau. Jis bus Tavo. Po kelių dienų Enzo Hand Wash stovėjo naujajame Patriko restorene PULPO.
Auksinė patirtis tapusi mūsų istorijos dalimi.
Patrikas po mėnesio parašė atsiliepimą apie Hand Wash. “Supratau, kad žmonės kurie išėję negiria Enzo rankų prausiklio – greičiausiai tiesiog neplauna rankų.“ Šia sėkmės istorija mes dalinamės ir su savo klientais Enzo_Organic parduotuvėje. Ši istorija padarė daug pardavimų.
Branginkime savo klientus, rinkime sėkmės istorijas ir dalinkimės vieni su kitais. Sėkmė aplankys ir jus.
Patrikas Pratucevičius
Supratau, kad žmonės kurie išėję negiria Enzo rankų prausiklio – greičiausiai tiesiog neplauna rankų.